כתיבה שיווקית -

בין אם אתם מעצבים מחדש את עמוד הבית באתר, עומדים לקראת הפקת ברושור של החברה, מפיקים חוברת שתלווה את המבקרים בתערוכה או בכינוס מקצועי או פשוט עובדים על ניוזלטר חדש שבכוונתכם להעביר ללקוחות פוטנציאלים, כתיבה שיווקית היא המכנה המשותף של כולכם. כתיבה שיווקית נועדה להעביר את המסר בצורה קולחת, עניינית,מכובדת אבל בעיקר - אטרקטיבית. לא כל אחד יכול לעסוק בתחום של כתיבה שיווקית ונכון להיום, עדיף לא להפיק חומרים ולא לפרסם מידע באם הוא לא נכתב ולא עבר עריכה סופית של מומחה באמנות של כתיבה שיווקית כי חומר גרוע יכול לגרום נזק.

 

כתיבה שיווקית - חברות המתמחות בשירותי כתיבה שיווקית:

לנוחיותכם, ישנן כיום חברות המתמחות בשירותי כתיבה שיווקית ובהפקת תכנים שיווקיים כולל הפתרונות הגרפיים והטכניים.אם אין לכם מחלקת שיווק העוסקת בתחום של עיצוב ושל כתיבה שיווקית אבל אתם מפיקים חומרים לעתים קרובות, מומלץ לכם לעבוד ישירות מול חברה כזו.כמו כן, גם משרדי פרסום מוכרים יכולים לתת לכם מענה בתחום של כתיבה שיווקית אולם חשוב לוודא כי לאותה חברה יש ניסיון מוכר במדיום הזה. כאשר כתיבה שיווקית מבוצעת על ידי בעלי מקצוע אתם יכולים להסיר דאגה מעל לבכם. לא רק שאתם חוסכים זמן אלא אתם יודעים כי הכתיבה מתבצעת בצורה הנכונה.רוב האנשים לא ניחנו בכישרון כתיבה וכאשר מדובר כיום על כתיבה שיווקית לא מדובר רק על כישרון אלא על כישרון מפותח (אשר עיבוד אותו באמצעות לימודים ותרגול רב במהלך הזמן).

 

כתיבה שיווקית - פניה לכתבים עצמאים לצורך כתיבה שיווקית חד פעמית:

גם אם אתם מפיקים חומר שיווקי רק פעם בשנה (הזמנה לתערוכה או קטלוג שנתי וכו'), לא רק שאסור לכם להקל ראש בתחום אלא זו ההזדמנות שלכם להגיע לכמה שיותר אוהדים פוטנציאליים בהזדמנות זו ולכן מומלץ דווקא כן לפנות למקצוענים בתחום של כתיבה שיווקית למרות ההוצאה. מדובר על בוצאה חד פעמית וחיונית ביותר שכן בעידן של ימינו, סביר להניח שכל המתחרים שלכם נעזרים אף הם בכתבים שיווקיים מומחים ועליכם לעמוד בסטנרט אם אתם רוצים לשרוד.

 

כתיבה שיווקית - העסקת כתב שיווקי כחלק מצוות החברה:

מודל זה מומלץ בחום עבור חברות אשר עוסקות בפעילות שיווקית מסחרית בצורה שוטפת לאורך השנה. כתב שיווקי, בין אם הוא עובד משרה מלאהאו חלקית, יכול לטפל עבור בכל הנושאים של כתיבת מכתבי מנהלים, הפצת חומרים ללקוחות, ניהול תכנים באתר הבית, מצגות ניוזלטרים, חוברות, דיוור ישיר ועוד ועוד. כאשר מפיקים תוכן שיווקי על בסיס קבוע ועוד לעתים קרובות העסקת עובד חברה אשר יעסוק בתחום הופכת משתלמת יותר ויש יתרונות נוספים כגון: הכתב הוא נאמן יותר לחברה, הוא בקיא בפעילות החברהוזה מקצר תהליכים (כגון העברת בריף למשרד חיצוני או תדרוך כתבים שיווקיים עצמאים לפני כל פרויקט מחדש.