פרסום באינטרנט:

פרסום באינטרנט הוא כבר מזמן לא ערוץ אופציונאלי אלא ערוץ חובה לכל חברה מסחרית, גוף ציבורי, תנועה חברתית או מפלגה פוליטית. אלא אם כן קהל היעד שלכם הוא פנסיונרים מעל גיל שישים אשר אינם נוהגים לגלוש באופן קבוע. פרט לכך, כל אדם אחר בעל נגישות לאינטרנט יכול להפוך למועמד פוטנציאלי להחשף לקמפיין שלכם כי כולם נעזרים באינטרנט למטרות רבות ומגוונות.

 

פרסום באינטרנט - בגלל היכולת לפלח קהל יעד:

כאשר מדובר על פרסום בכלל, התעריף הנקבע לשטח פרסום או לדקת פרסוםנקבע ישירות לפי מספר הנחשפים (הצופים או המאזינים) כלומר אם מיליון אנשים מנויים על מגזין מקצועי X אז שטח פרסום מודעה יעלה בהתאם למרות שלא כל מי שנחשף הוא בוודאות קהל היעד. במקרים רבים, קמפיינים מכוונים דווקא לקהל יעד מפולח כגון: רק גברים, רק נשים, רק צעירים (ילדים ונוער), חיילים משוחררים וכו'. פרסום באינטרנט מאפשר לכם להגיע לקהל היעד הרלוונטי על בסיס סוגי האתרים המחולקים לנושאים (לתחומי עניין, תעסוקה, אזורים גיאוגרפיים במקרים של אתרי חדשות מוניציפליים וכו'). לכן, פרסום באינטרנט איננו יקר כי אתם משלמים רק עבור החשיפה לקהל יעד מצומצם ורלוונטי.

 

פרסום באינטרנט - בגלל העלויות הנמוכות:

ביחס לפרסום בכל מדיה אחרת (שלטי חוצות, עיתונים, תשדירי רדיו ופרסומות טלוויזיה), פרסום באינטרנט הוא הערוץ הזול ביותר. החל מרכישת שטחי פרסום (באנרים), דרך פרסום במנועי חיפוש ועד כמובן למודל המנצח של PPC היינו תשלום רק עבור הקלקה כלומר תשלום עבור רווח וכולל האופצייה של פרסום בחינם דרך פורומים, בלוגים, טוקבקים ועוד, פרסום באינטרנט מאפשר לכם להוריד עלויות בתקציב הפרסום ועדיין להנות מתשואות מירביות ומיידיות.

 

פרסום באינטרנט - בגלל האפקט המיידי:

האינטרנט היא מדיה תזזיתית. הכל עובד מהר יותר ומתפשט מהר באופן ויראלי (כמו וירוס). לכן, כאשר רוצים להפיץ מוצר חדש, שירות חדש, מותג חדש שחדר לארץ ועוד ועוד, הדרך הטובה ביותר "להסתער" על המשימה היא פרסום באינטרנט. לא רק שלאינטרנט ניתן להעלות חומרים פרסומיים במהירות מיידית - ניתן להתחיל לבדוק תוצאות און-ליין ולקבל ריקושטים מהשטח כך שאם קמפיין איינו עומד בציפיות - אפשר מייד להחליף את הטקסט ו/או העיצוב ולא צריך להמתין עד סוף הקמפיין כדי להתחיל לבדוק את ההישגים מהקמפיין.

 

פרסום באינטרנט - סיכום:

פרסום באינטרנט כבר הוכתר מזמן כערוץ החזק ביותרלפרסום בימינו וככל שמצטרפים יותר אתרים לרשת וככל שמספר הגולשים גדל וכן שעות הגלישה הממוצעות מתרבות, כך פרסום באינטרנט הופך יותר ויותר רלוונטי אולם להבדיל ממדיות אחרות בהן ככל שהפרסום יותר רלוונטי כך שטח הפרסום מתייקר - פרסום באינטרנט מתאפשר במחירים ריאליים ואף בעלויות נמוכות וזאת דווקא בקמפיינים ממוקדים ובעלי אפקטיביות גבוהה, קמפיינים המניבים תוצאות מיידיות על פני השטח.