הכירו דגמים נבחרים של מערכת CRM לניהול פניות

מערכת CRM טובה צריכה, בנוסף למשימות השוטפות של ניהול לקוחות והחזקת הקשרים עמם, גם למפות פניות מהם, לסווג אותן על פי Inquiries (בנושאי תמיכה וטכני) לעומת Applies (קבלה לשירות) או שירות לקוחות ובכך לעשות סדר בהתקשרות של הלקוחות שלכם אתכם. בכירו מספר מערכות שמבצעות זאת עבור הלקוח העסקי אשר מפעיל אתר אינטרנט.

UPI לניהול פניות בסיסי מלקוחות

Upi מספקת לכם פניות מלקוחות אותן ניתן לסווג לנושאים שונים. בנוסף, Upi מאפשרת לכם לצבור לידים, לתקשר עם הלקוחות, לצפות בדו"חות ה- DASHBOARD על פעילותכם הכלכלית ומול הלקוחות, ועוד.  אין עלות. התוכנה מסופקת בחינם.

Perfex לניהול פניות יסודי ומורכב

Perfex הוא ממשק ניהול פניות יסודי ומסודר, בו ניתן למיין אותן ל- Inquiries, Applies ועוד. בכך, אין לכם רק גרפים של הלקוחות והפניות שהתקבלו מהם, אלא גם סינון טוב לפי נושאים. ניתן לדעת אם בחודש מסוים התקבלו יותר דרישות לתיקונים ותמיכה טכנית או יותר דרישות הצטרפות כלקוחות חדשים למאגר שלכם, ובכך לקבל תמונת מצב מלאה על פעילות העסק שלכם בזמן אמת. עלות, 59$ בשנה.

WP-ERP לניהול מלא של ההעסק דרך ממשק ייחודי

WP-ERP מאפשר לכם לנהל את כל מה שנעשה בעסק, כל פונקציות ה- CRM זמינות עבורכם, החל מעיון בכרטסות לקוח ועד עיון בדו"חות לידים שהצטברו עד כה. ניתן גם לנהל את העובדים ואת המשימות בבית העסק, לקבוע תאריכים לפרויקטים עתידיים ולתזמן בשעות כל משימה פנימית בהם. WP-ERP מאפשרת לכם גם לנהל את כל נושאי החשבונאות שלכם דרכה באופן יסודי וממוקד. עלות, החל מ- 149$ בשנה.

מה צריך לעשות כדי להירשם לתוכנות הללו?

יש להסדיר מנוי לקוח בחברת קידום אתרים, שם ייפתח לכם חשבון ב- WordPress ויסופק לכם קוד גישה הכולל יוזר וסיסמה. כפתור Plug ins בוורדפרס מאפשר לכם להוריד אץ תוכנות ה- CRM הללו. חלקן בתשלום, כפי שהספקתם לקרוא וחלקן מסופקות לגמרי בחינם. מומלץ לבחור פתרון CRM לניהול פניות בהתאם למצב בבית העסק שלכם ומידת ההתאמה של אותו פתרון עבורו הלכה למעשה. למשל, אם אין לכם מלאי בעסק בהגדרה, בחירת WP-ERP עשויה להיות מסיבית מדי עבור מקום עצמאי שזקוק למסגרת סי אר אם פשוטה יותר.