מדידת שיחות – סטטיסטיקות לשיחות טלפון נכנסות ממקורות אינטרנטיים שונים

מדידת שיחות הוא שירות חיוני לכל חברת קידום שעובדת עם ערוצי קידום שונים עבור לקוחותיה, מדידת שיחות מתבצעת בעזרת תוכנת CRM או מערכות דומות אחרות. הלקוחות, שהם כאמור עסקים עצמאיים, היו מעוניינים לדעת איזה ערוץ קידומי (קמפיין מסוים או דף נחיתה, למשל) עושה את העבודה ביעילות ומזרים המון לקוחות ופונים איכותיים ואיזה מהם טעון שיפור. לשם כך, מסופק עבור כל קמפיין או ערוץ קידומי מספר טלפון וירטואלי שמקושר לטלפונים של בעלי העסק. אם הם מקבלים שיחה מאחד המספרים, הם יודעים שהמתקשר הגיע מקמפיין "משפך שיווקי ראשון" מחשבון ה- Facebook Ads של העסק, למשל. מדידת שיחות נועדה למדוד נתונים על השיחות שהתקבלו מכל אחד מאותם קמפיינים.

מדידת נתונים יבשים על השיחות

מודדים את משך זמן השיחה, את השעות בהן השיחה התקבלה ואת המרווחים בין שיחה נכנסת אחת לרעותה, וזאת כדי להבין מהו הפיק בכל אחד מהמשפכים השיווקיים שאתם כחברת קידום יצרתם עבור הלקוח שלכם. באמצעות מדידת שיחות מדוקדקת, קל מאד להבין כיצד כל קמפיין פועל, באיזה טווח שעות הוא נחשב הכי ויראלי ואיזה קמפיין מומלץ לסגור את לשפר את ביצועיו באמצעות מאפייניו היבשים.

הישארות עם הקמפיינים המנצחים

באמצעות שירות מדידת שיחות אתם תדעו בדיוק איזה קמפיין נחשב יעיל ביותר עבור כל לקוח בו אתם מטפלים ותוכלו להמשיך ולחזק אותו על מנת להגביר את קצב הגעת הלקוחות. בנוסף, אתם תוכלו לדעת פרטנית מהם הנושאים המקצועיים בכל קמפיין שבגינם אנשים מתקשרים ללקוחות הקידום שלכם. תוכנת CRM יכולה לעזור ותרום באופן ישיר לעסק. באופן זה יש לכם בקרה ושליטה מעולות על מה שנעשה במערך ההתקשרות של הלקוח שלכם עם הפונים שלו ותוכלו לייעץ לו כיצד להתקדם כדי לשפר את הנראות שלו באינטרנט.

הפיכת עסקי הלקוחות שלכם למובילים בשיחות טלפון

באמצעות מדידת שיחות אתם תוכלו להבין בעצמכם, כחברת קידום, מי מבין הקמפיינים שלכם הניב את השיחות הרלוונטיות ביותר ולנווט אותם לשם, כדי שהיקף הפונים שלהם יהיה גם גדול מאד וגם איכותי מאד ורלוונטי לתחום העיסוק שלהם. בכך, בתי העסק אותם אתם משרתים ייחשבו כמי שמובילים בשיחות טלפון. הובלה בשיחות טלפון לא נמדדת רק בכמות אלא גם באיכות, כלומר ברלוונטיות של המתקשרים הפונים. לשם, אתם כחברת קידום, צריכים לגרום ללקוחות שלכם לשאוף על מנת לגרום לבית העסק שלהם לנסוק מעלה ולהצליח להביא, באמצעות קמפיינים וירטואליים, את קהל היעד הנדרש לעבודה ולשירותים שונים המתבקשים על ידי חבריו.