שיפור מכירות בעזרת CRM

באמצעות מערכת CRM אתם לא רק מנהלים לקוחות אלא גם משפרים באופן ניכר את המכירות בבית העסק. שיפור שכזה מהווה כמובן תרומה מכרעת לעתידו הכלכלי של אותו בית עסק. כאשר אתם מחברים את הפייסבוק, האינסטגרם והגוגל העסקיים של אותו עסק אל מערכת CRM ויוצרים קמפיינים בכל אחד מהם, הם מתהווים להם כמספרים וירטואלים המאפשרים לעקוב אחריהם. המעקב לא רק מסמן לכם שהקמפיינים נוצרו, אלא משייך כל אדם שפנה אליכם לאחד מהקמפיינים. אתם תוכלו לדעת מאיזה קמפיין האדם הזה הגיע מבלי שתצטרכו לשאול אותו בעל פה. היות וכל קמפיין עוסק בתוכן שונה אתם תוכלו להבין, מבלי שדיברתם עם הפונה, מה הוא חיפש. בהתאם לכך, ניתן יהיה לקדם מכירה עם תכנים הקשורים לכך.

בירור מצב המכירה בקלות רבה

אין צורך לדחוק את כל השיחות שלכם ליום אחד. מערכת CRM משוכללת זו תזכיר לכם את מצבו של הלקוח מולכם, גם זמן רב לאחר השיחה האחרונה. כל לקוח יוצב אוטומטית באחד מהסטטוסים הבאים: "בטיפול", "לא רלוונטי", "פגישה" או "עסקה". בטיפול – הפונה נמצא בשיחות אתכם. לא רלוונטי – הפונה ביטל. פגישה – עומדת להיקבע פגישה עם הפונה. עסקה – נסגרה עסקה עם הפונה שנהפך ללקוח שלכם. בכל אחד מארבעת הסטטוסים הזה ישנם תתי סטטוסים המבהירים את מצבו של הפונה הזה מולכם באופן יותר מפורט. לדוגמה, "נמסרה לפונה כתובת האימייל" כדי להזכיר לכם ששלחתם לו את הדואר האלקטרוני לשכם להמשך אינטראקציה.

בירור ה- FLOW המכירתי בזמן אמת

שורה אדומה מסמלת שהמכירה נתקעה ויש ללחוץ עליה ולהבין מדוע זה נתקע. שורה ירוקה מסמלת כי המשא ומתן שניהלתם עם הפונה עומד להבשיל למכירה, או בעל סיכוי שזה יקרה כי הוא טרם ביטל. באופן זה אתם יכולים על פי צבע השורה לדעת בדיוק מה קרה ולעבוד במהירות וביעילות רבה. זהו היתרון הגדול של מערכת CRM בשיפור המכירה: הימנעות משיחה חוזרת ללקוח שביקש לבטל ומנגד מתן מענה מהיר למי שבחר לקנות מכם.

שימוש קל ופשוט

 

מערכת CRM לניהול לקוחות מתאימה לשימוש בעלי עסקים, חברות קידום וסוכנויות דיגיטל ומביאה תוצאה מעולה לכל אחד מהם בניהול קל ויעיל גם באיסוף הלידים וגם בעיבוי המכירות עבורם.