יתרונות מספרים וירטואליים

מספרים וירטואליים מספקים יתרונות רבים לעסקים. ראשית כל, הם מסמנים את המתקשר מאיזה קמפיין קידומי הוא הגיע, מה שלא מצריך בירור מולו מאיפה הוא בא. ברוב המקרים, פונה או לקוח לא יזכרו מאיפה הגיעו אליכם כך או אחרת, ולכן רק מספרים וירטואליים יספקו תשובה אמיתית לנושא ממש ברוב המקרים. שנית, הם מסייעים לקדם את בית העסק בעתיד לבוא, ועל כך בפרקים שלפניכם.

סיוע בקבלת החלטות לגבי קידום באינטרנט

היות וכל פרויקט קידום מסומן במספר וירטואלי, על גבי מערכת ה- CRM לניהול לקוחות אתם תראו רשימה של לקוחות ואת המספר הווירטואלי של כל לקוח הסמל מאיזה קמפיין הוא הגיע. בדרך זו תוכלו לדעת מה מצב קמפיין הפייסבוק שלכם ומה מצב קמפיין האינסטגרם שלכם, מהו מצבו של קמפיין שנעשה בווצאפ עסקי ואם יש כמה קמפיינים בכל פלטפורמה, ניתן יהיה להשוות גם בינם לבין עצמם ולהגיע להחלטה בדבר טיבו של הקמפיין המוצלח ביותר.

הסקת מסקנות לגבי טיבם של קמפיינים

כאשר אתם צופים ברשימת הלקוחות, כשכל אחד מהם מתועד במספר וירטואלי, אתם יכולים לשנות את הפריסה לפי מספרים וירטואליים, מה שיציג את המדדים של כל מספר, כלומר של כל קמפיין שהעליתם לרשת. באופן זה תוכלו לדעת מה היו הקמפיינים החזקים שלכם ולהיערך לקראת הבאות כשאתם עם מוצר פרסומי מן המעלה הראשונה אשר משרת אתכם על הצד הטוב ביותר. מערכת CRM לניהול לקוחות נותנת את כל הפרטים ומייעלת תהליכים.

שיווק העסק על הצד הטוב ביותר

כשאתם משווים בין מספרים וירטואליים שונים ומסיקים מהם מי היו הקמפיינים הכי מכירתיים, אתם יכולים לדעת כיצד לשווק את העסק בעתיד על סמך התוצאה. אם אתם מעוניינים בלקוחות משלמים וידוע לכם שקמפיין מסוים הוא שהביא אותם, ניתן יהיה להתמקד בו. אבל האם המטרה היא תדמית שיש לכם הרבה פונים ולא בהכרח הלקוחות עצמם, ייתכן כי קמפיין אחר שעלה לכם במחיר פחות יקר יהיה זה שיספק את התוצאה ואז ניתן יהיה להריצו בעלות חסכנית יותר. במילים אחרות, אתם קובעים אם אתם רוצים את כל הפניות או רק פניות שיובילו לרכישות, ולפי זה יכולים לבחור את הקמפיין הנכון באמצעות המספר הווירטואלי בו הוא מסומן.